به منظور کاهش پخش صدا از محیط های پر سروصدا، ساندویچ پانل آکوستیک تکنو پانل با فراهم نمودن عایق کامل صدا از طریق جذب صدا، انتخاب مناسبی می باشد.

می توان از ساندویچ پانل آکوستیک بر روی سقف و دیوار ساختمان، و نیز برای دیوارها و سقف داخلی استفاده کرد. با توجه به امکان نفوذ بخار از سطوح داخلی سوراخ دار پانل آکوستیک، استفاده از این پانل ها در محیط های مرطوب ساختمان های گرم مناسب نمی باشد.

ساندویچ پانل آکوستیک که با ضخامت های 50 تا 150 میلیمتر تولید می شود، به لطف هسته با عایق پشم معدنی و ورق رویه سوراخ دار خود، سروصدا را در ساختمان های صنعتی کنترل کرده، و از این رو فضای راحتی را در سالن های ورزشی و سینما با تضمین فراهم نمودن کامل عایق صوتی ایجاد می کند

ساندویچ پانل های آکوستیک به لطف هسته با عایق پشم معدنی خود، در کنار فراهم نمودن عایق حرارتی و صوتی، مقاومت خوبی نیز در برابر آتش ایجاد کرده و با توجه به سبکی، مقرون به صرفه بودن و نصب آسان، راه حل هوشمندی را برای ساختمان شما به ارمغان می آورد.

[it_heading text=”انواع ساندویچ پانل های آکوستیک” heading_style=”style5″ head_tag=”h4″ extrabold=”normal” it_animation=”fadeInDown” head_color=”#ffffff” head_icon=”oiconic chevron-left”]