ساندویچ پانل های دیواری تکنو پانل که برای هر نیاز و معماری مناسب هستند، راه حل های قابل اعتماد و زیبایی را برای سرمایه گذاران و طراحان ارائه می کنند. تکنو پانل علاوه بر تولید انواع پانل های دیواری با عایق، عملکرد و رنگ های متنوع در بسیاری از پروژه های ملی و بین المللی محصولات و خدمات خود را عرضه کرده است. ساندویچ پانل های دیواری در بسیاری از زمینه های کاری از جمله فروشگاه ها، مراکز خرید، کارخانه ها، مراکز صنعتی، انبارها و … استفاده می شود.

جهت ایجاد عایق بندی حرارتی، رطوبتی، صدا و مقاومت در برابر آتش، بر اساس نیاز ساختمان ها، ساندویچ پانل های دیواری تکنو پانل با عایق های پلی اورتان (PUR)، پلی ایزوسیانات (PIR)، پشم معدنی و پلی استایرن منبسط شده (EPS) قابل استفاده می باشد.  ساندویچ پانل های دیواری را می توان به صورت عمودی یا افقی برای نمای خارجی ساختمان اجرا کرد. همچنین آنها را می توان به عنوان پارتیشن دیوار و سقف در داخل ساختمان استفاده کرد. تکنو پانل با استفاده از ساندویچ پانل های دیواری با جزئیات اتصالاتی پیچ مخفی یا روکار خود و در انواع طرح های رویه، راه حل های قابل اعتماد و زیبایی را برای دیواربندی ساختمان شما ارائه می دهد.

[it_heading text=”انواع ساندویچ پانل های دیواری” heading_style=”style5″ head_tag=”h4″ extrabold=”normal” it_animation=”fadeInDown” head_color=”#ffffff” head_icon=”oiconic chevron-left”]