ساندویچ پانل های سردخانه ای تکنو پانل به شما این امکان را فراهم می کنند که عایق حرارتی کاملی را در سردخانه های خود داشته باشد. بنابراین با ساندویچ پانل های سردخانه ای تکنو پانل، دما تنها توسط شما کنترل می شود.

با یک اتصال کام و زبانه کامل و بی نقص، ساندویچ پانل های سردخانه ای تکنو پانل در پوشش و فرایندهای عایق حرارتی اتاق های سرد و یا سردخانه های مواد غذایی، دارویی، شیمیایی، بهداشتی و غیره بهترین انتخاب هستند. ساندویچ پانل های سردخانه ای از دمای مورد نیاز شما را تامین کرده و فرایندهای گرمایش و سرمایش، تحت کنترل قرار می گیرد. بنابراین، کارایی انرژی را تضمین می کند.

ساندویچ پانل سردخانه ای همراه با ساختار هوابند خود جهت جلوگیری از هدر رفتن گرما، یک سرمایه گذاری مقرون به صرفه بوده و همچنین با نصب آسان و سریع، راه حل هوشمندانه ای برای سردخانه ها می باشد.

برای اطمینان از عملکرد بهتر عایق حرارتی، هسته عایق پلی اورتان (PUR) و پلی ایزوسیانات (PIR) سازگار با استانداردهای بین المللی برای ساندویچ پانل سردخانه ای تکنو پانل استفاده می شود. با گزینه های مختلف اتصال کام و زبانه دقیق، ساندویچ پانل های سردخانه ای، برای شما محیطی کارآمد و امن از نظر انرژی و بهداشتی به ارمغان می آورند. ساندویچ پانل های سردخانه ای، از ضخامت 80 تا 200 میلیمتر و در انواع طرح های رویه خط دار و صاف با امکان استفاده از ورق های با روکش PVC و فولاد ضد زنگ تولید می شود.

[it_heading text=”انواع ساندویچ پانل های سردخانه ای” heading_style=”style5″ head_tag=”h4″ extrabold=”normal” it_animation=”fadeInDown” head_color=”#ffffff” head_icon=”oiconic chevron-left”]