چرا ساندویچ پانل

نصب سریع و آسان

بر خلاف سیستم های سنتی، ساندویچ پانل ها، توسط خطوط تولید پیوسته، به صورت کاملا یکپارچه و آماده برای نصب، در ابعاد درخواستی، انواع عایق و رنگ های متنوع بر اساس نیاز سازه ها، با فرایندهای مهندسی و کنترل کیفیت در کارخانه تولید می شوند.

نصب ساندویچ پانل بسیار آسان است و تنها چند اتصال اندک در سطوح وسیع کاف است. با استفاده از فرصت های پیشرفته حمل و نقل و تجهیزات مکانیکی بالابری، مدت حمل و نصب به طور چشمگیری کاهش می یابد. بنابراین، پروژه ها در مدت کوتاهی تحویل داده شده و در زمان صرفه جویی می شود.

عایق حرارتی کامل

عایق حرارتی به معنای کاهش مصرف انرژی در زمستان برای گرم کردن و در تابستان برای خنک کردن، و اقدامات لازم برای جلوگیری از انتقال گرما، برای زندگی راحت است. ساندویچ پانل ها نوعی مصالح ساختمانی بسیار مناسب به عنوان عایق حرارتی هستند.

ساندویچ پانل از طریق عایق های پلی اورتان (PUR)، پلی ایزوسیانات (PIR)، پلی استایرن منبسط شده (EPS) و پشم های معدنی، عایق حرارتی بالایی را فراهم می کند. ایجاد عایق حرارتی با ساندویچ پانل مانع از تشکیل مشکلاتی از قبیل کپک ، قارچ و رطوبت ناشی از انتقال و تراکم حرارتی می شود. و تضمین پایداری و ماندگاری سازه ها را تضمین می کند. ضخامت لایه عایق در ساندویچ پانل بر اساس ظرفیت نحمل بار، شرایط منطقه ای، کاربری ساختمان و میزان عایق حرارتی مورد نیاز متغیر می باشد.

مقرون به صرفه بودن سرمایه گذاری

در بسیاری از انواع ساختمان ها، با انتخاب ساندویچ پانل مناسب، می توانید هم در زمان ساخت و هم در زمان نصب صرفه جویی کنید. با بهره گیری از ویژگی نصب آسان می توان کارهای گسترش و نوسازی را بدون وقفه در فعالیت های روزمره در ساختمان انجام داد. علاوه بر این، ساندویچ پانل ها هم مقرون به صرفه و هم کاربردی هستند. زیرا می توان آنها را از هم جدا و دوباره استفاده کرد.

سبکی ساندویچ پانل این امکان را فراهم که در رابطه با هزینه های حمل و نقل و هزینه های اصلی ساختمان صرفه جویی به عمل آید. همچنین، هزینه های تعمیر و نگهداری ساندویچ پانل به علت ساختار بادوامش پایین می باشد. در نهایت، ساندویچ پانل هم یک راه حل سریع و زیبا و هم به خاطر ماندگاریش مقرون به صرفه می باشد.

نمای زیبای ساختمان

نمای ساختمان شما درست مانند آینه رویاهای شماست. به همین دلیل است که هر روز به خاطر زیبایی ساختمان ها، طرح های جدیدی به ساندویچ پانل ها افزوده می شود. می توان دیواره های بیرونی ساختمان را با نمای زیبایی از ساندویچ پانل های طراحی شده در رنگ های مختلف و در ساختار افقی، عمودی، یا زاویه ای تزیین نمود. بر اساس این ویژگی ها طرح های مختلفی را نیز می توان در بخش های داخلی ایجاد نمود.

مقاومت بالا در برابر آتش

اگر یک ساندویچ پانل مناسب برای ساختمان از نظر مقاومت در برابر آتش سوزی انتخاب شود. می توان گسترش آتش در داخل ساختمان و اطراف آن را کاهش داده و ایمنی زندگی و اموال ساختمان تضمین نمود.

هنگام انتخاب ساندویچ پانل برای مقاومت در برابر آتش سوزی، باید عواملی از قبیل مقاومت پانل در برابر آتش و مدت زمان آن و نیز اندازه و ارتفاع ساختمان را در نظر گرفت و ساندویچ پانل هایی با هسته عایق پشم معدنی یا پلی ایزوسیانات (PIR) دارای تاییدیه FM را انتخاب نمود.

هوابندی و آب بندی

با دارا بودن جزئیات اتصالی کامل، ساندویچ پانل های تکنو پانل از نفوذ هوا و آب جلوگیری به عمل می آورند. در این شرایط که تضمین کننده عایق حرارتی نیز می باشد، گرما در هیچ نقطه ای از ساختمان ازبین نمی رود. بنابراین در ساختمان گرمایش و سرمایش تحت کنترل در آمده و کارایی انرژی تضمین می شود.

با یک ساختار ضد آب، ساندویچ پانل عایق خوب رطوبتی در برابر شرایط طبیعی مانند برف و باران بوده و مانع از ایجاد نم و کپک زدگی می شود. از آنجاییکه از ایجاد خوردگی و رنگ زدگی در سازه اصلی باربر ساختمان جلوگیری به عمل می آورد، یک محیط امن و راحت را فراهم کرده و ساختمان قدرتمندتر و با دوام تر می شود.

ساختمان های بدون صدا

عایق بودن در برابر صدا برای به حداقل رساندن اثرات مضر سر و صدا بر روی انسان، حذف صدا های نا خواسته و کاهش پخش صدای مناطق پر سر و صدا ضروری است. ساندویچ پانل های آکوستیک که بر روی سقف و در دیوارها استفاده می شوند، با هسته عایق پشم معدنی و سطح فلزی با ورق سوراخ شده که باعث عایق بندی صدا می شود، از طریق ایجاد فضاهای سالم و راحت عاری از سر و صدا، بهره وری را افزایش داده و از حوادث کاری جلوگیری می کند.